Annons:
Etikettallmänt
Läst 608 ggr
zeldastrawberryknight
2019-05-02 18:41

Någon där?

Hejsan!

Jag loggade nyligen in på Star Stable efter några månader. Jag har bara köpt star rider månadsvis och därav spelar jag inte lika mycket, men nu börjar jag bli sugen och har inga problem med att betala 55 kr en gång för att kunna komma ikapp med b.l.a huvuduppdragen. Men när jag loggade in märkte jag att det knappt är någon som spelar. Jag spelar på Air Star servern och vet att den alltid har varit den mest upptagna servern, men även den verkar ha drabbats och ödelagts. 

Något jag tänker extra mycket på är att på helgkvällar då det är disco i Fort Pinta, är ingen där, det som brukade vara massor av folk där är nästan ödelagt nuförtiden.

Varför är det ingen som spelar? Förstår att folk blivit äldre, inte tycker det är kul o.s.v. Men det verkar inte komma några nya spelare som tar de äldres plats.

Detta forum verkar vara väldigt aktivt men det spelarna verkar inte det?

Finns det någon server som är mycket mer  aktiv som jag inte vet om?

// Zelda :)

Annons:
Ulvelin007
2019-05-02 18:50
#1

Jag är själv på Air Star och har inte märkt något särskilt, kanske något som har hakat upp sig?

Herveaux
2019-05-02 19:00
#2

Star Stable Online är större och mer populärt än någonsin så det är ingen brist på nya spelare. 🥳

Att det är tomt i discot tror jag kan bero på att James behöver förnya sig lite. Folk ledsnar på samma gamla musik och roar sig på annat håll på Jorvik istället.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-05-02 19:09
#3

Är också på AS och är like mycket folk som alltid. Platserna folk är på hat dock ändrats en hel del (har också haft ett uppehåll förut). Håller även med #2 discot har funnits så länge att man tröttnat på vad som spelas och vad som finns där. Finns så många andra mycket mer intressanta ställen att vara på!

s8x2n6
2019-05-02 20:43
#4

Air Star är fortfarande största servern, det är den enda som är stängd i dagläget, a.k.a. flest spelare där! 😃 Och som de tidigare svarat så är det massa som spelar, även på fluffy unicorn kryllar det av folk. 🙂

zeldastrawberryknight
2019-05-02 22:46
#5

Va härligt! Jag kanske bara inbillat mig att det inte är några där!

Ses i spelet :)

//Zelda

Alessie
2019-05-05 13:50
#6

Global känns dock fullkomligt dött nu. Ibland är det kanske 5 pers som skriver i Globala på någon timme. Det känns verkligen som brist på spelare :/

Annons:
s8x2n6
2019-05-06 03:04
#7

#6 varierar på vilken server du är på och tidpunkt! brist på spelare bör det inte va, det är som sagt mer folk ön någonsin som spelar

Alessie
2019-05-06 16:12
#8

#7 Är på Air Star, och är inne väldigt mycket efter skolan, det är ofta dött :/

Upp till toppen
Annons: