Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 665 ggr
Herveaux
2019-05-22 18:07

Ny utrustning på väg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Idag vill vi dela med oss av viktig information om vår kommande nya utrustning till hästarna i spelet!

**Drömmen - ny utrustning!
**Vi vet att du vill klä upp dina hästar med alla möjliga sorters utrustning och accessoarer som vi för närvarande inte har i spelet, och vi vill definitivt se till att det blir verklighet!

Vi har lagt mycket tid på testning för att se vad som skulle krävas för att lägga till nya sorters utrustning till våra hästar, och vi har insett att det är en jättesvår uppgift som inte fungerar på våra klassiska hästar (mer information om vilka hästar det gäller finns nedan). Dock är vi jätteglada för det här testets noggrannhet, eftersom vi nu vet mer och har en bättre förståelse för hur vi ska lösa liknande utmaningar i framtiden. För tillfället är slutresultatet av testet Ödesryttaren Linda Chandas fina hoppsadel! Denna sadel släpps i spelet om ett par veckor.

**Hästgenerationer
**Star Stable har funnits hos oss i över sju år och genom åren har vår teknologi och optimering förbättrats. Då våra processer och designer har förändrats med nyare hästar så innebär det att några äldre hästar INTE kommer att kunna använda vissa nya modeller av utrustning som vi lägger till i spelet.

Här är en lista på alla hästar i Star Stable, sorterade efter generation. Generationen bestäms av hur hästen skapades (Generation 1-hästarna skapades med ett program som heter Autodesk 3D Studio Max, men nu använder vi Autodesk Maya) och designstandarden vi strävar efter! Generation 1 inkluderar de klassiska versionerna av hästar som vi har fokuserat på att uppdatera först och Generation 1.5 och 2-hästarna kommer också att få uppdaterade versioner i framtiden!

**GENERATION 1-HÄSTAR
**Våra äldsta hästmodeller tillhör Generation 1. På grund av tekniska begränsningar kommer vi inte att kunna erbjuda nya utrustningsstilar till dessa klassiker.

★ Andalusiier
★ Arab
★ Jorvikisk ponny
★ Chincoteagueponny
★ Frieserhäst
★ Frisisk sporthäst
★ Nordsvensk häst
★ Fjording
★ Tinkerhäst

**GENERATION 1.5-HÄSTAR
**Den gamla versionen av vår starthäst tillhör Generation 1.5. Dessa hästar kommer inte att kunna bära ny utrustning eftersom de redan har eller kommer att få uppdaterade versioner av sina raser.

★ Painthäst (2013)
★ Achaltekeer (2013)
★ Appaloosa (2013)
★ Danskt varmblod
★ Holländskt varmblod
★ Engelskt fullblod (2013)
★ Morab
★ Morganhäst (2013)
★ Oldenburgare
★ Selle français
★ Westfalisk häst

**GENERATION 2-HÄSTAR
**Våra Generation 2-hästar har inte samma begränsningar som våra Generation 1-hästar, och de kommer att kunna bära den nya utrustningen. Dock kommer vi att fokusera på att uppdatera dem till vår nuvarande grafikstil!

★ Quarterhäst
★ Painthäst (Uppdaterad)
★ Appaloosa (Uppdaterad)
★ Arab (Uppdaterad)
★ Pintoarab
★ Engelskt fullblod
★ Frieserhäst (Uppdaterad)
★ Frisisk sporthäst (Uppdaterad)
★ Haflinger
★ Hannoveranare
★ Islandshäst
★ Jorvikisk urhäst (Shire-typ)
★ Jorvikisk urhäst (Isländsk typ)
★ Lipizzanerhäst
★ Morganhäst
★ Mustang
★ Shire
★ Welshponny
★ Spirit

**GENERATION 3-HÄSTAR
**Våra Generation 3-hästar har inte de tekniska begränsningarna som våra äldre modeller har och de passar också in i vår nuvarande grafikstil! Hurra!

★ Achaltekeer (Uppdaterad)
★ Connemara
★ Chincoteagueponny (Uppdaterad)
★ Clydesdale'
★ Jorvikiskt varmblod
★ Jorvikisk startponny
★ Jorvikisk urhäst (Nordsvensk typ)
★ Lusitano
★ Nordsvensk häst (Uppdaterad)
★ Fjording (Uppdaterad)
★ Trakehnare
★ Zonny

**Vad är skillnaden mellan klassisk och uppdaterad?
**Våra klassiska hästar är de flesta hästar som vi lanserade före april 2015. När vi kallar en ras “uppdaterad” så betyder det att vi har gjort om vår gamla klassiska häst till en ny version med mer realistiska proportioner och mer passande animationer.

Vi hoppas det här inlägget besvarar alla potentiella frågor, och tveka inte inför att kontakta oss om du vill veta något mer!

Kramar från ditt Star Stable-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/6990


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Hej StarFam! Idag vill vi dela med oss av viktig information om vår kommande nya utrustning till hästarna i spelet! Drömmen - ny utrustning! Vi vet att du vill klä upp di...
  • Redigerat 2021-06-11 07:35 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2019-05-22 18:17
#1

Jag kommer helt klart att rensa stallet på Gen 1-2 hästar allt eftersom nya versioner släpps, hur tänker ni andra?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Ulvelin007
2019-05-22 20:06
#2

#1 jag tror nog inte jag gör det, kan lika gärna köpa flera eftersom du inte får sc när du säljer en häst😃

Vrilen
2019-05-22 20:43
#3

Kommer ha kvar alla mina hästar. Skulle aldrig sälja någon av dem. 😍

Marbi
2019-05-22 20:53
#4

Jag köper bara uppdaterade hästar på mitt nya konto. Mitt gamla konto får behålla de hästar som finns där.

Linn Is The New
2019-05-23 16:12
#5

Tycker det är "onödigt" att göra sig av med hästar när man kan ha hur många som helst. För mig är varje häst ett gammalt eller nytt minne, bra och dåliga. Men varje värnar jag om.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

s8x2n6
2019-05-25 15:21
#6

Jag har och kommer ha kvar alla mina gamlingar. Har sålt 3 stycken i brist på plats (var ju begränsat antal man kunde ha förut), men har annars kvar alla. Attans… nu saknar jag ju de jag sålde… kanske borde köpa dem igen? 🤔😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: