Annons:
Etikettallmänt
Läst 604 ggr
[MelliOO]
2019-06-05 17:43

Orkar inte vänta...

Är det bara jag som sitter här och väntar på att få komma in i servern? Vet att det kan ta ett tag innan allt är fixat…

Annons:
Maleficum
2019-06-05 17:46
#1

Väntar också. Var in ett tag innan jag blev utkastad :( Lyckats få till alla delar utom hjälmen redan! Men tyvärr får man ju miljoner av varje del utom den man verkligen behöver :P Önskar bara man kunde fått något för övriga delar om man ville sälja dem för känns så onödigt att behöva kasta bort massa saker (eller att man bara kunde få en av varje grej).

Hade turen att jag haft massa guld sparat från förra året så har inte behövt springa runt och letat allt för mycket för att hinna få delarna!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2019-06-05 17:56
#2

https://www.starstable.com/se/article/7106

Det brukar kunna bli ett väldigt tryck på servrarna under första dagen eller dagarna under såna här event, så jag tror jag avvaktar tills imorgon eller på fredag med att börja jaga regnbågar. Kanske. Om jag orkar vänta. Typ. 😛


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

jrberhgigi
2019-06-05 18:21
#3

det här händer varenda  gång chuan kommer på  besök. Visst det är roligt men att spela är roligare…

Marbi
2019-06-05 21:01
#4

Har rusat runt som en galning i kväll men inte hittat en enda regnbåge. Blev det något fel när dom äntligen fick igång servern igen.

Maleficum
2019-06-05 21:03
#5

#4 Dem har "pausat" festligheterna tills de kan fixa så allt funkar igen så finns inga regnbågar att leta efter (de nollställde allt tills innan den tidigare uppdateringen).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
2019-06-06 11:08
#6

#4 förhoppningsvis så är att fixat och klart imorgon någon gång! Hoppas att de väljer att dra ut på eventet eller ger oss någon kompensation för den förlorade tiden.

Annons:
[MelliOO]
2019-06-07 09:51
#7

Om någon märker att nya uppdateringen funkar igen får ni gärna säga till🙂

Herveaux
2019-06-07 10:10
#8

#7 Absolut, ska kolla till då och då. 

Stackars SSO-teamet, först strular uppdateringen och sen pajar deras nätverk på kontoret så dom inte har kunnat fixa till uppdateringen. 
Har saker väl börjat bråka så… 😈
Läste på hemsidan att dom hoppas få ordning på allt idag. 

Jag förstår att folk blir frustrerade men hoppas ingen här skäller på teamet via sociala medier, det är ju inte deras fel att tekniken strular och strejkar ihop. 
Dom är bara människor som jobbar så fort dom kan.
I sann regnbågsanda kan vi väl alla skicka lite kärlek till dom tycker jag.🌈❤️🌈


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-06-07 10:22
#9

#8 håller med!! Har sett flera som varit riktigt otrevliga på teamets sociala medier, vilket är något man verkligen inte ska vara i en sån har situation. Tror att många bara ser det från sitt perspektiv och inte från teamets. Tycker även jag att vi får skicka, i regnbågsandan, lite kärlek och uppmuntrande till dem!

[MelliOO]
2019-06-07 10:25
#10

#8 och #9 Håller verkligen med er!

[MelliOO]
2019-06-07 14:20
#11

Nu är servrarna nere, eller de var det för ca en timme sen men vet inte om de är det fortfarande. Vi får hoppas att det börjar lösas upp nu… :)

ThatPie
2019-06-07 16:17
#12

Nu är de uppe igen!! Själv får man dock vänta ett tag innan man kan logga in, de riktiga hästarna har lite högre prioritet :P

Upp till toppen
Annons: