Annons:
Etiketthjälp
Läst 483 ggr
Cecilia.S
2019-06-18 19:06

Ser bara en fjärdedel av skärmen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj!

Jag har precis fått hem min nya dator - en Huawei Matebook x Pro. Såklart var StarStable en av de första programmen som installerades, men nu när jag loggade in för första gången på nya datorn så ser jag att man bara får upp en fjärdedel av rutan? Ser bara vänstra nedre halvan - det som syns på den bifogade bilden, och det funkar ju inte direkt haha… How do I fix this?

Tack på förhand 🌺

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Cecilia.S
2019-06-18 19:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har fått upp hela skärmen nu, men nu är det bara att ge sig på nästa problem…

All text är ypperligt liten? 😇

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

RitaGhostpolus
2019-06-19 19:29
#2

Har samma problem, ser bara endel av bilden. :( Hur gjorde du för att lösa det? Andra spel fungerar normalt. Tacksam för svar.

RitaGhostpolus
2019-06-19 19:37
#3

Hittade tillslut, det var lite svårt när inte ens menyn syntes på skärmen. :)

Cecilia.S
2019-06-19 22:08
#4

#3 Håller med, det var lite klurigt… Är faktiskt osäker på hur jag löste det så det är tur att du lyckades själv 😃 Lyckades ändra om storleken på användargränssnittet genom att dra ner på "upplösningen", från 3000 x 2000 till ca 1400 x någonting.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Upp till toppen
Annons: