Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 664 ggr
Herveaux
2019-06-20 15:17

Teaser: Jorvikiska urhästar

Gary Goldtooth har hittat ett par väldigt sällsynta urhästar.
Dessa är dessutom snabbare än andra urhästar och kan hålla jämna steg med våra andra raser på Jorvik.

Vad tycks?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 07:34 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2019-06-20 15:18
#1

Häftig idé att ta inspiration från träd. 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-06-20 15:49
#2

Håller med om att idéen är jätte bra! Tycker även att de ser riktigt bra ut, men kommer ändå vänta tills på onsdag innan jag bestämmer mig för att köpa en eller inte. Sett en del som klagat över att de kommer kosta så mycket, men är lite kluven över ifall jag håller med eller inte. Då de är precis som de vanliga lusitanona utöver deras speciellt färger förstår jag varför priset är det samma. Men kan ändå hålla med om att de smått dragit upp priserna på både kläder och gäster senaste åren.

Maleficum
2019-06-20 15:51
#3

Rolig ide att använda träd som inspiration men tror inte jag själv kommer skaffa någon.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2019-06-20 16:00
#4

#2 Haha ja, så länge saker inte är gratis kommer nog alltid någon klaga över priset. 
Tror inte alla klagare tänkte på det att dessa kostar som de andra lussarna.😎
'Klaga först och tänka sen…' 

Prisökningen överlag har jag inte tänkt på. Skyller på dåligt minne och att jag så sällan köper hästar och kläder.🤐
Man kan ju också vända på det att saker tidigare varit billiga och att det nu får ett mer 'normalt' pris?
Eller så är det så enkelt att SSO växer så det knakar (hur ofta har dom nu fått flytta till större och större kontor?) och då också behöver få in mer pengar utan att höja StarRider-priset för mycket.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-06-20 18:48
#5

#4 är den vanliga mentaliteten i sso’s fandom ¯\_(ツ)_/¯ sure vissa saker förstår jag att man klagar över, för de kan inte alltid göra de rätta valen. Men många ser bara saken från sitt perspektiv och inte från sso som faktiskt är ett företag. Själv har jag ingenting emot att de höjer priserna på kläder, utrustning och hästar med mer avancerade designer, för de tar ju längre tid att skapa. Men tror många även skulle bli glada för bara en ny färg variation av något plagg som redan finns, lite då och då och som inte kostar 1/5 av en häst. Det är den typen av nya saker jag saknar från förr. Tycker även att de bör kolla igenom deras äldre saker, är de fortfarande värda lika mycket? Vill man betala ~90-100 sc för en sadel från 2013 när det finns nya för samma peng? Troligen inte. De har ju sänkt priset på de äldre versionerna av hästar så varför inte samma sak för kläder och utrustning?

Marbi
2019-06-20 19:21
#6

Håller med #5 . Är det äldre modeller som kanske borde förnyas så vore det inte så tokigt att sänka priset eller förändra. Sen är det ju olika pris beroende på olika stats på kläder och utrustning och det har ju ganska stor betydelse. I alla fall för mig.

Annons:
ThatPie
2019-06-20 20:52
#7

#6 jag bryr mig inte jätte mycket om stats om jag inte håller på att slänga ihop en tävlings outfit. Men håller med om att det också väger in. Nu förtiden finns det dock sååååå många nyare kläder som har bra stats, så de äldre kan nog behöva sig en titt på priset.

Majtassen
2019-06-21 20:59
#8

Tycker dom är ganska fula och ogillar idén. Bättre att uppdatera gamla raser än att göra dessa träd tycker jag..

Upp till toppen
Annons: