Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 714 ggr
Herveaux
2019-06-26 17:43

Veckans Uppdatering - v. 26

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**De mest magiska hästarna du någonsin har sett!
**Hej StarFam! Vår kära vän Gary Goldtooth har tagit med sig två helt nya jorvikiska urhästar till vårt midsommarfirande. Du vill säkert träffa dem!

_Gary kommer att stanna i Jorvik fram till slutet på midsommarfirandet. Om du är intresserad av någon av hästarna han erbjuder, se till att du skaffar en före den 24 juli!

_**Två jorvikiska urhästar!
**Den resande hästförsäljaren Gary Goldtooth har verkligen talang för att hitta unika och magiska hästar från Jorviks största områden, och när han gör det så tar han med dem till Silverglade för att dela dem med världen. Just dessa två hästar är ännu mer speciella än andra jorvikiska urhästar eftersom de är lika snabba som alla andra hästar på Jorvik OCH de kan utföra specialrörelsen piaff!

Vad är grejen med jorvikiska urhästar kanske du undrar? De här hästarna lever i områden där den pandoriska magin är väldigt stark, vilket har lett till att de utvecklat speciella färger på hårremmen som inte går att hitta någon annanstans. På grund av bristen på pandorisk energi där byar och stall är byggda så förlorar hästarna sin magi och kan blandas ihop med en vanlig häst när de befinner sig omkring mänsklig civilisation. Så fort de återvänder till vildmarken blir deras magi starkare, ända tills de får tillbaka sina speciella färger på hårremmen!

★ Vilken är den nya rasen?
Två nya varianter av den jorvikiska urhästen!
★ Var kan jag få tag på den?
Precis vid midsommarfestområdet i Moorland.
★ Hur mycket kostar den?
950 Star Coins.
★ Vilken nivå måste jag vara på?
Oroa dig inte, det finns ingen nivågräns på den här hästen! Du kan skaffa en så fort du kan besöka midsommarfestområdet.
★ Vilka färger kan jag välja på?
Körsbärsblomsterhästen och björkhästen förvandlas båda till hästar med ett mer naturligt utseende varje gång du rider nära en by eller ett stall. Det är som att ha två hästar i en!
★ Finns det något mer jag borde veta?

Dessa två jorvikiska urhästar kan springa lika snabbt som alla andra hästar på Jorvik, vilket ingen annan jorvikisk urhäst kan för tillfället. De kan också utföra en rörelse som kallas piaff. De gör den om du trycker på mellanslag när hästen står stilla. Det här är också den ENDA gången Gary kommer att sälja dessa hästar! Se till att du hämtar dem före den 24 juli!

_Kom ihåg att dessa hästar bara stannar på Jorvik fram till den 24 juli!
Se till att du skaffar en innan dess om du vill ha ett nytt tillskott i din StarFam.

_**Midsommar fortsätter!
**Vårt midsommarfirande pågår till den 24 juli! Den här veckan finns ett nytt klädset och en ny midsommarkrans tillgängliga i butiken vid eventområdet.

Bonusbutiken
Ett nytt föremål finns tillgängligt i Moorlands bonusbutik för alla er som köpt Star Rider med engångsbetalning!

**Hästmarknaden
**Hästmarknaden är öppen i Fort Pinta.

**Kommer NÄSTA VECKA!
**De populära midsommarkransarna tillsammans med fiskdammen återkommer till midsommarfestområdet nästa vecka! Eftersom vi också firar vår 400:e uppdatering nästa vecka så kryddar vi till det lite extra med en ny och mycket efterfrågad funktion…

Ha en fantastisk vecka!

Kramar från ditt Star Stable-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7217


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2019-06-26 17:45
#1

Åh, så fina trädisar, jag menar hästisar!😍

400:e uppdateringen nästa vecka?! Holy moly… 😮

Vad tror ni det kan vara för en efterfrågad funktion som kommer nästa vecka?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

silverfiisk
2019-06-26 20:44
#2

Jag var tvungen att köpa björkhästen. Så fin!

Upp till toppen
Annons: