Annons:
Etikettridklubbar-sökes
Läst 1308 ggr
Amephyst
7/8/19, 10:27 PM

Klubb för vuxna spelare

Jag har det senaste känt att det börjar bli lite ensamt att spela sso, och därför har jag börjat fundera på att leta upp en bra klubb. Jag är däremot 26 år med 2 jobb, hästar och allt vad det innebär, och har därför inte alltid tid att spela sso när som helst hur mycket som helst.

Kort sagt letar jag efter en klubb för vuxna spelare med god stämning och trevlig anda 🙂 Vilken server det är spelar ingen större roll för min del, så tipsa på bara! 😃

  • Redigerat 6/11/21, 8:19 AM av Herveaux
Annons:
Marbi
7/9/19, 8:25 AM
#1

Evil Cats Clan på Icecream Jungle har medlemmar som är över 20 år. Jag har själv varit med där men eftersom jag kände att jag inte hade tid eller lust att vara så aktiv så har jag gått ur. Det är en rolig och trevlig klubb som jag kan rekommendera. Ägaren heter Signe Potatocat och dom har ett IG-konto #evilcatsclan där du kan ta kontakt om du vill.

Icewolf88
7/9/19, 2:11 PM
#2

Enchanted Scarecrows på Marshmallow Clouds är en super mysig klubb för äldre spelare!

https://enchantedscarecrows.weebly.com/

Magrat
7/23/19, 11:10 AM
#3

Jätteschysst klubb på MC med bra gemenskap, vi jobbar ständigt på det. Vi har event, men också full förståelse för att människor har ett liv utanför spelet. Feminitisk och HBTQ vänlig dessutom.+18 är äldersgränsen. Jag är också 26 och trivs super i den här gruppen.

http://alphakings.tk/

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Amephyst
7/23/19, 12:24 PM
#4

Tack så mycket för alla förslag 😃

Xeati
7/24/19, 2:54 PM
#5

#1 Vet du om dem har åldersgräns?

Amephyst
9/16/19, 11:51 AM
#6

Känner ni till någon klubb som inte finns på MC? Den servern är väldigt full och jag har svårt att flytta över dit 😕

Annons:
Marbi
9/16/19, 4:44 PM
#7

Den jag föreslog finns på IceCreamJungle. Jag tror det finns platser över på den servern.

Amephyst
9/16/19, 7:49 PM
#8

#7 Jag har letat lite, och de verkar inte ha någon hemsida eller liknande där man kan få reda lite mer om gruppen? Allt jag har hittat hittills är et IG-konto, och där står det inte så mycket om klubben direkt 😕

Marbi
9/17/19, 10:35 AM
#9

Dom har ingen hemsida. Det finns en Youtube kanal och IG. Jag vet inte hur aktiva dom är numera eftersom det var ett tag sedan jag var med i klubben.

lisaerikssons
9/17/19, 2:55 PM
#10

Annars finns Heroic Sisters på icy volcano. heroicsisters.weebly.com Vi är rätt aktiva med 2 till 3 event i veckan. Men utan krav på närvaro:)

siizzlinboogie
9/20/19, 4:55 PM
#11

Söker också en klubb för lite äldre.. Är 22 år gammal och finns på Hazy Shore:)

Upp till toppen
Annons: