Annons:
Etiketterhästartankar-och-ideer
Läst 684 ggr
Travis D
8/2/19, 11:33 AM

Andalusiern å lite frågor

Jag älskar de nya andalusierna!

Tycker dock deras gångarter är otroligt lika Lusitanon men tycker de är finare. Hoppas på en fluskimmel men det ser inte ut att komma någon nu. 

Vilken ras tycker ni dom ska uppdatera här näst? Jag tycker quater, paint, tinker/irish cob och friesern 😃

  • Redigerat 6/11/21, 7:33 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
8/2/19, 11:40 AM
#1

Andalusiern är inte uppdaterad ännu.
Vilken eller vilka hästar menar du är lika Lusitanon i gångarterna?

Jag ser fram emot uppdaterade Tinkrar!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
8/2/19, 12:08 PM
#2

#1 Starstable har lagt ut på sin instagram att andalusierna kommer få en uppdatering och bilder på alla färger som kommer. Sen har andra spoiler konton lagt ut alla gångarter. 

Jag ÄLSKAR dom, sen att gångarterna är lika, det är två väldigt lika raser som dessutom har ett väldigt lika rörelsemönster irl också. 

Sen har frisrarna blivit uppdaterade även fast jag inte alls tycker det liknar friserar. Tinkern kommer också få en uppdatering snart, vi fick en sneakpeak på en livestream sso hade på instagram.

Herveaux
8/2/19, 12:16 PM
#3

#2 Aha! Tack för uppdateringen! Sorry TS. 🤐

…och jag håller med om frisararna… Jag tycker det är så otroligt vackra hästar IRL men just den rasen tycker jag inte SSO har lyckats göra rättvisa i spelet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Travis D
8/2/19, 4:28 PM
#4

#2 menar en updatering från frieserns nuvarande utseende.

Vrilen
8/2/19, 5:21 PM
#5

#4 Tror inte vi får nya på väldigt länge eftersom dom redan är uppdaterade en gång och dom måste gå igenom alla nuvarande ouppdaterade hästar först.

Travis D
8/2/19, 7:06 PM
#6

#5 bara starthästen är ju uppdaterad 4 gånger och det var ju ett bra tag sen de uppdaterades, flera år.. Dom är ju ouppdaterade.. Oavsett så hoppas jag att dom uppdateras för tinkern i sso är ju finare än friesern.

Annons:
Herveaux
8/2/19, 7:22 PM
#7

#6 Nja, starthästen uppdaterades tills sin nutida version 7 nov 2018, så knappt ett år sedan. Friesern uppdaterades 6 juli 2016. 
Jisses, vad fort tiden går…😮


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Travis D
8/2/19, 8:19 PM
#8

#7 ändå 3 år sedan. Om man jämför den med Vilken annan ny hästras så hade friesern lika gärna kunnat ha kommit 2012 🤐

Upp till toppen
Annons: