Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 669 ggr
Herveaux
8/14/19, 5:47 PM

Veckans Uppdatering - v. 33

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Vi vet att många av er har väntat på den här dagen - och det har vi med! Nu är vi äntligen redo att släppa Generation 3’s version av den andalusiska hästen!

För mer information om hästgenerationer, klicka här!

Kungarnas häst!
Pura Raza Española är även känd som Andalusier, och är en majestätisk häst med en lång historia. Denna kungliga barockhäst syns ofta på film och finns ofta i hästälskares drömmar om den perfekta sagohästen.

★ Vad är det för ras?
Den uppdaterade andalusiern!
★ Var kan jag hitta den?
Du hittar en häst i Fort Pinta och två vid SIlverglades vingård.
★ Hur mycket kostar den?
Hästen är din för 950 Star Coins!
★ Vilken level måste jag vara på?
Hästen i Fort Pinta har ingen levelgräns medan de andra två kräver att du har nått level 5.
★ Behöver jag jobba på något rykte?
Nope!
★ Vilka färger kan jag välja på?
En fux, en skimmel och en apelkastad!
★ Finns det något annat jag behöver veta?
Först och främst har denna häst två unika manstilar - en lång sagohästman och en variant med en vacker inbakad fläta!

Dessutom kan denna skönhet utföra rörelsen spansk skritt. Klicka på mellanslag medan din andalusier står still för att se den utföra rörelsen!

Fix för sadelväska
Efter uppdragen då du hjälpt Emma skaffa sig en egen häst får du en sadelväska i belöning. Denna väska går vanligtvis att köpa under påsken, så vi uppdaterade väskan du får i uppdraget till en ny look. Om du verkligen gillade den originala väskan, håll utkik efter den runt påsk!

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Om du har haft koll på de tjuvkikar vi delat med oss av på sistone har du troligen väntat på det här! Se upp James, här kommer vi!

Ha en härlig vecka

Kramar från ert SSO-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7390


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
8/14/19, 6:23 PM
#1

Den apelkastade kommer få flytta hem till mig så fort jag sparat ihop SC, eller köpt på mig för egna pengar…. *host, host*

Vad tror ni om nästa vecka då? Make over för Fort Pinta igen?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
8/14/19, 10:23 PM
#2

Har inte varit inne och kollat på dem ännu, men favoriten hittills har varit lusitanon så lär nog inte ha svårt att hitta någon favorit! Fick vi inte en sneak peak på en uppdaterad james för ett tag sedan? Kanske är hans nya modell som faktiskt läggs in i spelet?

Herveaux
8/14/19, 10:29 PM
#3

#2 Nu har jag inte kollat in James idag efter uppdateringen, men tidigare i veckan har James varit uppdaterad när jag har loggat in under veckan. 🤐

Edit: Loggade in nu och han är fortfarande sitt uppdaterade jag. 
Eller har jag som vanligt missat något? 😃🤦‍♂️

Kvällsbesök hos nya James


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
8/14/19, 10:51 PM
#4

#3 oooh juste! Han uppdaterades ju för ett tag sedan! Har inte vart inne på ett tag, och speciellt inte runt FP, så är nog bara glömska :P Då har jag ingen aning om vad det kan vara faktiskt. Minns inte om vi fått någon annan sneak peak rörande FP på sistone

Cornelia Isaksson
8/15/19, 9:45 AM
#5

När uppdaterades James vilken onsdagsuppdatering har läst nyheterna varje vecka men uppenbarligen missat det

ThatPie
8/15/19, 11:00 AM
#6

Gick tillbaka och kollade igenom och hittar inte heller att de annonserat ut att de uppdaterat honom. De har ju ett inlägg på IG om honom från 5v sedan, men då var det att de annonserade att han snart skulle komma. Konstigt konstigt, antar att vi bara får vänta och se!

Annons:
Upp till toppen
Annons: