Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 452 ggr
Herveaux
9/11/19, 12:34 PM

Veckans Uppdatering - v. 37

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Idag återvänder några väldigt efterfrågade uppdrag tillsammans med en ny möjlighet att träna upp dina hästar!

**Druidträningen är tillbaka!
**När du lär känna Aideens Beskyddare bättre får du utmana dina ridfärdigheter med en druidinstruktör vid ridbanan i Valedales berg. Nu kan du återvända dig när du vill för att spela dina favorituppdrag igen - och du får XP till din häst varje gång! Vi har passat på att uppdatera grafiken i ett par av dessa uppdrag, så de ser bättre ut än någonsin tidigare.

Olika uppdrag är tillgängliga på olika veckodagar, så kom tillbaka varje dag för att se när dina favoriter är tillgängliga!

Följande uppdrag är tillgängliga:
★ Stå inte i elden
★ Fånga!
★ Bättre fly än illa fäkta
★ Korseld
★ Precisionsridning
★ Hinderkarusellenl
★ Jaga fjärilar
★ Symboljakt
★ Byt fil

_För att kunna spela dessa dagliga uppdrag måste du ha nått ryktesnivån Populär med Aideens Beskyddare: Solens Cirkel och ha pratat med Elizabeth Sunbeam igen.

_Återvänd till dina favoritträningar medan du levlar dina hästar!Återvänd till dina favoritträningar medan du levlar dina hästar!

Tack, Reed och Tobbe!
Reed Kessler och Tobbe Larsson har haft en lång vistelse i Star Stable och nu är det dags för dem att lämna Jorvik och bege sig hem igen. Tack för er tid här!

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Vänta nu lite… är det du, Gary Goldtooth?!

Ha en härlig vecka och vi ses igennart!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7528


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
ThatPie
9/11/19, 12:44 PM
#1

Ja jag hoppas att de har något stort planerat för framtiden, för enligt mig har många av de senaste uppdateringarna varit lite meh.

Vrilen
9/11/19, 6:51 PM
#2

Jaha, hoppas verkligen också dom gör någonting stort snart. Har verkligen inte kommit något som håller gamla spelare kvar i spelet på väldigt väldigt länge. 

https://www.youtube.com/watch?v=b0qab2rrfy8 Har samlat upp mina och många andras tankar om spelet just nu.

Herveaux
9/11/19, 8:29 PM
#3

#2 Tack för videotipset! Jag höll med om mycket tankar och åsikter där också. 
Jag vet att jag kan vara en white knight ibland, vilket jag vill be om ursäkt för.😞


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
9/11/19, 9:09 PM
#4

#2 håller med vad ni säger. Är även jag någon som ”spelat från första början” och finns verkligen inget att göra nu förtiden. Men jag förstår även att det kan vara svårt att utveckla och komma på något som skulle kunna fylla det hålet vi har just nu. Dock är det deras jobb, så lite krav måste man ändå ha. Har en hel del åsikter och tankar kring allt detta, men en sak jag kände skulle vara bra att nämna är att de verkligen måste börja rensa inaktiva konton. Speciellt på de äldsta servrarna. De är ”fulla”, men de är fulla med konton som ingen använder. Som exempel så har jag ett gammalt icke SR konto jag skapade (och lämnade) 2012/13, som nu hamnat på Air Star (skapades innan servrarna fanns). Jag har varit inne på det 1 gång sedan 2013, bara för att kolla in om det fanns kvar. Vilket det gör. Innan dess hade det inte loggats in på på över 5 år. Ett konto behöver inte finnas kvar så länge! Speciellt inte ett som inte har någon betalnings historik kopplat till sig. Förstår att de kanske inte vill ta bort LF konton, men icke SR? Nej de borde kunnas ta bort efter 1-2 år max. Skulle gynna både aktiva personer på servern och personer som vill in på just den servern. Allt skulle bli mer aktivt.

Herveaux
9/15/19, 11:42 AM
#5

Hur många övningar var det hos druidtränaren igår (lördag)?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
9/15/19, 8:06 PM
#6

4 tror jag

Annons:
Herveaux
9/15/19, 8:08 PM
#7

#6 Tack!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: