Annons:
Etiketthjälp
Läst 541 ggr
ThatPie
2019-10-19 18:35

Sortera garderoben?

Blev motiverad att logga in igen, var ett tag sedan sist. Tog en blick på garderoben och höll på att få spel. Med den nya uppdateringen funkar inte riktigt min gamla sortering. Allt ser bara ut som att det är huller om buller, framför allt kläderna. Tidigare har jag haft = Sida 1-2: kläder jag använder ofta, sorterat efter typ Sida 3-4: Kläder från uppdrag och event (typ jul och halloween kläder mm), sorterat efter set så att alla från ett event är efter varandra. Sida 5-11: Varje typ av klädesplagg har varsin sida (eller mer beroende på andra), sorterat efter typ. Men nu med de nya ikonerna ser framför allt sida 3-4 helt, ursäkt svordomen, för jävliga ut. Försökt googla för att få lite inspiration men inte hittat något sedan ikon uppdateringen. Så är det någon som har några tips på hur jag kan sortera kläderna? Utrustningen har jag redan listat ut.

Annons:
Herveaux
2019-10-19 18:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag har mina event-set i fallande ordning efter hur dom kommer under året (bild):
Valentine
Påsk
Regnbågsfestivalen
Star Stable Födelsedag
Halloween (Minnas nuvarande outfit👻)
Jul

När det är saker från uppdrag, kan det se mer ordnat ut om du har plats att lägga sakerna efter typ och i färgskala? 

Klen tröst just nu, men det kommer komma fler uppdateringar av garderoben.
Håll ut!🤗


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ThatPie
2019-10-19 20:03
#2

Ohhh ja kanske ska testa att ha dem ”liggande” som du visar på bilden. Haft dem ”stående” tidigare och finns inte tillräckligt med plats för dubbla rader (svårt att förklara). Men ska testa ditt sätt och se hur det går! Har redan alla häst utrustning sorterad i färgskala så skulle nog gå bra för kläderna också :)

Upp till toppen
Annons: