Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 548 ggr
Herveaux
10/30/19, 1:00 PM

Veckans Uppdatering - v. 44

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Vi beger oss in i den andra veckan av årets Halloweenfirande, och festligheterna har nu nått Silvergladeslottet! Men, först och främst har en ny liten kompis dykt upp vid Gallopers fäste…

**Alla häxor behöver en svart katt!
**Vid Gallopers fäste, på samma ö som de magiska hästarna, säljer ett spöke en speciell katt. Denna svarta skönhet är tillgänglig fram till nästa onsdag och blir din för 350 Star Coins. Medan vissa ser svarta katter som ett tecken för otur är de högt uppskattade av häxor (och alla kattälskare förstås, duh!) och blir en utmärkt familjemedlem.

Silvergladeslottets spöktåg
Alleman ombord på spöktåget! Bege dig in i Silvergladeslottet och genom dörren till ett speciellt rum för att ta dig en tur i vårt traditionella spöktåg.

_För att kunna åka med spöktåget måste du vara Star Rider och ha avslutat uppdraget där du släpper ut Linda ur Silvergladeslottet.

_**Eves pumpajakt
**Vid Silvergladeslottets källare har spökfantasten Eve placerat sig. Hon är god vän med spökena i källaren, och runt Halloween älskar de att leka med vem som än vågar sig in i källargångarna. Prata med Eve för att testa detta roliga minispel!

**Vänlig påminnelse!
**Det här är den sista veckan av årets Halloweenfirande, och efter nästa onsdagsuppdatering kan du inte längre leta efter levande pumpor, själskärvor eller skaffa dig Halloweenkläder, Halloweenhästar eller Halloweenhusdjur. Se till att spela medan du kan!

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Det är snart dags för världsreleasen av vår nya funktion Quick Shop!

Glad Halloween!

Kramar från SSO-teamet ♥


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
10/30/19, 1:02 PM
#1

Kitty! 😍 Härligt att det kom en svart katt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
10/30/19, 8:26 PM
#2

Idag funka iaf fågelskärmmeloppet på första försöket för mig :) Så hoppas det är fixat nu.

Undrar när andalusiern till appen ska komma… var ju "länge" sen nu dem kom i spelet så tycker de borde dykt upp i appen vid det här laget. Hade ju hoppats den skulle dyja upp så man kunde utnyttja inbytet av pumpor för häst xp.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
10/30/19, 8:42 PM
#3

#2 Fågelskrämsloppet strular idag med för mig.😃

Läste i kommentarerna under Community-fliken på Star Stables YouTube att Andalusiern ska komma till appen snart. 
Jag har inte tillgång till appen (kör med stenålders-telefon) men jag förstår er som väntar… och väntar. Håll ut!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
10/30/19, 8:45 PM
#4

#3 Ajdå, då har det kanske inte blivit fixat då :/ Får se kommande dagar vad som händer.

Tycker det är så bekvämt att kunna få upp hästen till level 10 innan man måste börja levla i spelet (men sen är jag inte megaroad av att köra tävlingarna heller).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
10/31/19, 8:37 PM
#5

Idag var fågelskrämman på gott humör igen och gav min häst sin förtjänade XP efter avslutat lopp. 🏆


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: