Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 644 ggr
Herveaux
11/6/19, 2:29 PM

Veckans Uppdatering - v. 45

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Idag släpper vi en spännande ny funktion som vi tror kommer bli en storfavorit bland alla fashionistas därute!

**Global Store
**Har du någonsin velat prova en hel outfit innan du köper den? Tycker du det är svårt att matcha dina nya kläder till precis rätt hästutrustning?

Idag lanserar vi Global Store, tidigare känd som Quick Shop! Det här är ett nytt shoppingfönster där du kan nå nästan alla köpbara föremål i spelet på samma ställe. Självklart väljer du själv om du vill använda Global Store eller rida iväg till en av de vanliga butikerna då du vill handla.

Du kan nå Global Store nästan när som helst under spelets gång genom att klicka på ikonen med shoppingvagnen i hästskomenyn.

Det här kan du göra med Global Store:
★ Prova hela outfits för dig och din häst utan att behöva köpa dem först
★ Zooma, flytta och rotera häst och ryttare för att se minsta detalj på de kläder du är intresserad av!
★ Vill du se hur väl ett föremål matchar något du redan äger? Klicka i checkboxen “Visa ägda” för att se alla föremål från Global Store som du redan äger!
★ Sortera efter typ, färg, pris och level.
★ Se hur de nya kläderna du provar förändrar dina stats, rakt framför dig!
★ Har du inte låst upp ett föremål än? Klicka på det för att se vad du behöver göra!
★ Vilka föremål äger jag redan egentligen? Håll utkik efter den gröna ryggsäcksikonen!

Det här är den första versionen av Global Store och vi hoppas kunna utöka den med fler funktioner i framtiden!

_För att låsa upp Global Store måste du ha avslutat uppdraget där Maya ber dig att besöka alla butiker i Moorland.

_**Vänta lite…
**Vad i Fripps namn pågår i Gyllenåsarnas Dal? Antar att vi får svar på det inom några veckor… Fram till dess kommer ni nu märka av lite ändringar i markerna kring Stallet Gyllenbladet!

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Klara, färdiga… GÅ! En tillfällig tävling är på väg!

Vi hoppas att ni har kul med utforskningen av Global Store!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7731


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
11/6/19, 2:30 PM
#1

Oh-oh-oh, vad spännande med teaser för vad det kan komma för nytt att utforska i  GÅD-bergen! Alltd extra roligt när hemtrakterna får lite extra uppmärksamhet. ❤️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
11/6/19, 3:03 PM
#2

#1 Hade inte läst vad för uppdateringar som kommit idag när jag logga in så fick en liten chock när det inte såg ut som det brukar vid stallet!

Gillar att man äntligen kan prova fler saker samtidigt på sig själv och hästen innan man köper saker :D men önskar man kunnat förstora förtittsfönstret så man ser hästen i sin helhet bättre.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
11/6/19, 4:00 PM
#3

#2 Spännande, jag har tvärtom inte loggat in ännu. Nu vart jag grymt nyfiken. 

Posta en kommentar i SSO's social medier eller direkt till Supporten, dom är nog ivriga på att höra vad vi tycker och vad som kan justeras. 

Edit: När jag loggade in igår och snokade runt lite så såg jag att Konungens bergsväg har försvunnit, bara berg där nu.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
11/8/19, 12:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Överblicksbild av "nya" Stallet Gyllenbladet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Maleficum
11/8/19, 12:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Och hitta några nya pandoriska runstenar :) Undrar om de kommer ingå i nåt framtida uppdrag…

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
11/8/19, 7:18 AM
#6

#5 Wow, vilken uppgradering, spännande!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Marbi
11/8/19, 9:03 AM
#7

Kungsvägen, som ligger till vänster precis innan man rider in till häxan, är försvunnen. Där finns bara berg nu. Ruinen på berget ser också väldigt annorlunda ut. 😃 Spännande.

Upp till toppen
Annons: