Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 856 ggr
Herveaux
2019-11-27 11:58

Veckans Uppdatering - v. 48

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Vi hoppas att ni har klätt er varmt för hösten inne i Gyllenåsarnas Dal, för det är dags att följa med Ödesryttarna på den traditionella Ljusritten!

**Ljusritten
**Ödesryttarna har varit med om mycket på sistone. Efter att ha varit ifrån varandra ett tag längtar de nu efter att få förnya sin vänskap under Ljusritten - en traditionell ritt i Gyllenåsarnas Dal, som en gång i tiden hjälpte de fyra flickorna att lära känna varandra. De beger sig ut med blandade känslor - Anne försöker vänja sig vid att vara hemma på Jorvik igen, och Linda har insett att hon måste dela lite ny information med dig…

_För att sätta igång måste du först hitta Anne. Det verkar som att Stein vid Jorvikstallet såg henne sist!

För att kunna spela detta uppdrag måste du ha avslutat uppdragen där du deltar i minnesstunden vid Doyles Kapell tillsammans med Ödesryttarna och deras vänner.

_**Utforska Ljusrittens ridspår!
**Även om du inte kan följa med Ödesryttarna på deras äventyr än så kan du utforska stigen de rider på själv! Du når detta nya område i Gyllenåsarnas Dal genom att följa stigen som går över sundet från Stallet Gyllenbladet.

**Uppdatering av Hästskomenyn!
**Ni frågade, vi lyssnade! Vi fick mycket feedback från er gällande highscoreknappen på Hästskomenyn, som byttes ut till knappen för Global Store nyligen. Vi har uppdaterat Hästskomenyn med en extra knapp så att vi kunde återinföra highscoreknappen.

**Flyttlasset går!
**De tre tinkerhästarna som tidigare stått vid Marleys gård har nu flyttat till Ferdinands Hästmarknad istället. De säljs nu för det nya priset 499 Star Coins.

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Hej, mitt vinterland, nu är du här!

Ha en underbar vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7802


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2019-12-01 20:30
#1

Bara jag som vill flytta in hos Linda…?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2019-12-02 07:30
#2

#1 Du är inte ensam om att vilja det Någon som vet om man kan gå in hos Linda när man gjort klart uppdragen, (har inte gjort dom än därför jag frågar).

Herveaux
2019-12-02 08:38
#3

#2 Japp, vi kan hälsa på Linda även efter att uppdragen är slut.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2019-12-02 13:20
#4

Jag började fundera på om drakarna (i andra färger än Token) innebär att dem kommer komma för köp i framtiden.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2019-12-02 18:34
#5

#4 Samma här! 😍 *håller tummarna*


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: