Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1394 ggr
Herveaux
12/18/19, 2:39 PM

Veckans Uppdatering - v. 51

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Vi börjar närma oss slutet av 2019, och idag är vi väldigt glada över att presentera årets sista häst!

**Den nya och förbättrade tinkerhästen!
**Visste du att tinkerhästen var en av de första unika hästmodellerna som vi släppte så tidigt som 2014? Nu är det dags för oss att avsluta våra uppdateringar av hästarna i Generation 1 genom att äntligen ge denna högt uppskattade häst den glow-up den förtjänar!

Tinkerhästen har många namn, och två av de vanligaste varianterna är Irish Cob och Gypsy Vanner. Rasen varierar stort i storlekarna och kan vara allt mellan 132 till 168 cm i mankhöjd, och vår jorvikiska tinker tillhör den större skalan. Denna vackra häst favoriseras av Valedales druider, som har avlat fram köldtåliga hästar med de vackraste färger ni kan tänka er.

★ Vad är det för ras?
Tinkerhästen i sin Generation 3-tappning!
★ Var kan jag köpa den?
En av hästarna står i Fort Pinta, och två finns i Valedale.
★ Hur mycket kostar den?
850 Star Coins.
★ Vilken level måste jag vara på?
Du kan skaffa dig hästen i Fort Pinta så fort som du kan nå området. För att kunna köpa de andra två hästarna måste du ha nått level 6.
★ Vilka färger kan jag välja mellan?
En klassisk svartskäck, en unik silversvartskäck och den sötaste rödskäcken man kan hitta!
★ Finns det något annat som kan vara bra att veta?
Generation 3’s tinkerhäst är köldtålig och påverkas inte negativt av att vara inne i den Gömda Dinosauriens Dal! Kom ihåg att detta inte gäller för tinkerhästen från Generation 1. Utöver det kan du tack vare tinkerns härliga fluffiga päls välja att lägga till coola skägg till din hästs manstil! Besök en Hästhårstylist och välj vilken manstil du vill ha skägget till. De coola skäggen är tillgängliga för 19 Star Coins.
På grund av det härliga hovskägget kan tinkern inte ha på sig benlindor.

**Vinterskoj!
**Alla äventyr i Vinterbyn och den roliga julbocksjakten är tillgängliga fram till den 8 januari 2020!

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Året är snart slut och det är dags att ringa in år 2020! Häng med nästa vecka!

Ha en grym vecka!

Kramar från ert SSO-team ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/7858


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Upp till toppen
Annons: