Annons:
Etiketthjälp
Läst 903 ggr
Malinolsn
2019-12-27 20:21

Problem med star rider

Min lillasyster har precis börjat spela och är nu på level 5.
Jag har köpt en star rider-månad åt henne och betalningen har gått igenom, kontot står som "paying star rider" och hon har fått star coinsen som ingår tillsammans med star rider, men hon kan fortfarande inte komma till andra områden, så som t ex Silverglade.
Hon är fortfarande begränsad till Fort Pinta och Moorland, vilket är lite tråkigt eftersom jag köpte det för att hon skulle kunna spela tillsammans med sina kompisar i andra områden.

Tänkte kolla här först innan vi kontaktar supporten, måste man göra uppdrag för att låsa upp områdena, eller måste man vara på någon viss level? 
Vissa områden vet jag att man måste göra uppdrag för att låsa upp, så som bron i Moorland. Men Silverglade hade jag för mig att man fick tillgång till direkt när man blev star rider? 

Hoppas att ni kanske vet vad det är vi har missat, tack på förhand! 🙂

Annons:
Herveaux
2019-12-27 20:51
#1

Med handen på hjärtat så har jag glömt exakt hur det var med Silverglade-området, men om hon har tillgång till fler uppdrag så är det bara att nöta på så borde hon kunna ge sig ut på mer långväga äventyr ganska snart!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[EmoGirl]
2019-12-27 23:22
#2

Har för mig att det krävde något uppdrag men är osäker.

Malinolsn
2019-12-28 01:33
#3

Tack för svar! Ska se om det löser sig för henne imorgon 😃

Maleficum
2019-12-28 09:36
#4

Jag kommer tyvärr inte heller ihåg hur det faktiskt funkade men har för mig jag inte kom vidare till Silverglade förrän jag gjorde antingen uppdraget där man lär sig hoppa eller uppdraget där man skulle till ridhuset men jag kan ha fel, var trots all snart tre år sedan jag började spela och jag hade ingen att spela med så jag bara gjorde uppdrag när det dök upp.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Malinolsn
2019-12-29 19:33
#5

Jag hade också helt glömt bort hur det var, men det var i alla fall uppdrag som saknades för min syster, så nu fungerar det 🙂

Herveaux
2019-12-29 19:46
#6

#5 Yay!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Upp till toppen
Annons: