Annons:
Etiketterveckans-uppdateringtävlingar-ssovinter
Läst 635 ggr
Herveaux
1/1/20, 2:42 PM

Veckans Uppdatering - v. 1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, StarFam!
Kan ni förstå att det här är FÖRSTA DAGEN under år 2020? Vi rullar fortfarande fram efter att ha ätit så mycket god mat under ledigheten, och många av oss firar fortfarande tillsammans med vänner och familj. Nu startar vi denna sista vecka i Vinterbyn med ett återvändande race!

**Tävla mera!
**Var är ditt slädkörkort? Om du inte har ett kanske du kan övertala tävlingsnissen Jingle och hans kompis Jangle att låta dig testa deras roliga tävling ändå. Några av er kanske känner igen denna gamla pärla till tävling, men Jingle och Jangle har sett till att öka på med belöningar och genom att ställa upp i loppet får du fler Vintertokens än vanligt! Om du fortfarande försöker samla belöningar från Isbutiken har du nu en chans att bli klar snabbare!

**Varför var loppet försenat?
**Vår ursprungliga plan med Jingles lopp var att uppdatera det med lite olika ändringar, för att ge det en lite nyare känsla. Tyvärr stötte vi på lite hinder på vägen, och vi var tvungna att släppa våra nya förändringar eftersom tiden inte fanns för att implementera dem. Vi är ledsna över att inte kunna ge er något helt nytt i denna uppdatering, men vi vet att ni älskar detta lopp och vill gärna veta vad NI skulle vilja ändra i det för att uppdatera det! Skicka era tankar och idéer till oss, så ser vi vad vi kan göra nästa år!

Vår sista vecka i Vinterbyn!
En vecka kvar, StarFam! Efter nästa onsdagsuppdatering lämnar alla slädar Jorvik och vi får vänta till nästa vinter innan vi kan besöka Vinterbyn igen. Om du vill samla de unika vinterföremålen eller skaffa dig de magiska hästarna Brinicle och Fawncy, ja då är det dags att göra det nu!

**En vänlig påminnelse!
**Eftersom det är viktigt för oss att se till att vårt team har gott om tid att ladda om under sin ledighet kommer ni märka att svarstiderna på supportärenden eller sociala medier kommer vara lite längre än vanligt under ytterligare några få veckor. Oroa er inte, vi är tillbaka som vanligt igen snart. Tack för ert tålamod och förståelse! ♥

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Kläder, racing och dressyrarenan från Jorvikstallets Öppet Hus? Ja tack!

Ha en underbar ny vecka på vårt nya år!
Kramar från ert SSO-team ♥ 
_
Text: https://www.starstable.com/se/article/8048_


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Hejsan, StarFam! Kan ni förstå att det här är FÖRSTA DAGEN under år 2020? Vi rullar fortfarande fram efter att ha ätit så mycket god mat under ledigheten, och många av oss fi...
  • Redigerat 10/2/21, 2:18 PM av Herveaux
Annons:
Herveaux
1/1/20, 2:45 PM
#1

Yay, mitt favorit-race (i Julbyn) är tillbaka! 😃

Om jag fick göra om det loppet så hade jag velat göra det längre, jag gillar långa lopp.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: