Annons:
Etikettbildtråd
Läst 1100 ggr
Oakleaf
1/13/20, 11:40 AM

Western outfits!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskar western-inspirerade outfits men har lite torka just nu… Så tipsa gärna om fina western-outfits (helst med så hög snabbhet + rida som möjligt!)

Här är en favorit 🙂

Kram!

Annons:
Marbi
1/13/20, 12:36 PM
#1

Det är ganska lätt att leta fram i databasen. Där står hur mycket poäng kläder och utrustning har.

http://starstable.bplaced.net/db/se/index.html

Oakleaf
1/14/20, 11:03 AM
#2

#1, tack det vet jag! Tänkte mer på om någon hade "färdiga" outfits som är fina! Vill gärna ha lite inspiration :D

Kram!

Cecilia.S
1/15/20, 2:45 PM
#3

BRB, Ska bara logga in och fixa ihop någon, ha en snabb liten photo-shoot och så återkommer jag… 😉

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Cecilia.S
1/15/20, 3:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lite slarvigt gjord men inspo i alla fall :)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Marbi
1/15/20, 7:24 PM
#5

Jag har nog inga riktigt specifika westernoutfits men här är i alla fall två bilder och beskrivning av utrustning om du skulle vara intresserad att söka efter dom i databasen. Vissa saker är sånt man fått när man gjort uppdrag.

Brunsvart diamantsadel, Brunt gårdsschabrak och Glänsande träns till min häst Midnightguardian. Själv har jag Rutig rock, Tjusiga wersternjeans, Utforskarstövlar Brun ridhatt och Lyxiga ridhandskar.

Expertsadel, Mönstrat schabrak och Brunt gårdsträns till min häst Crimsoncrown. Här har jag Tjusig westernhatt, Jaspers gamla skjorta, Svarta manchesterjeans, Svarta höstkängor och dom Lyxiga ridhandskarna.

Jag väljer helst kläder och utrustning med höga värden så att det går att prestera bättre vid tävlingar.

Vrilen
1/16/20, 7:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#6

Har alltid en massa färdiga outfits i garderoben o dessa var dom som jag hade sparade.

Annons:
Eyebulb
2/8/20, 3:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Alltså.. jag gör ju främst westerninspirerade outfits.. har jobbat i westernstall och blev otroligt fascinerad av den ridkulturen efter det.. men jag brukar inte bry mig om stats :') (Speciellt eftersom att det är såå svårt att få ihop en bra, accurate, outfit med stats inom westerngrejerna)… 

Denna tror jag dock har ganska höga stats, setet vet jag har fulla stats, tyvärr är det inte ett westernträns, MEN det är inte helt främmande att en nosgrimma används när man tränar gröna hästar i western, så… man kan ju låtsas att det stämmer ändå ;P Tror nästan allt på karaktären har fulla stats, men tror inte att hatten har det..?

Eyebulb
2/8/20, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7
#8

Om du inte bryr dig om stats lika mycket så har jag som sagt lite fler förslag

Upp till toppen
Annons: