Annons:
Etiketthjälp
Läst 319 ggr
Marbi
2020-01-26 19:59

Sköta om fölet fungerar inte

Jag minns att det var problem när jag skulle sköta fölet på  mitt första konto. Nu är det samma problem med mitt andra konto. Jag ska gå sakta med fölet i en utmärkt bana och det går bra att starta, fölet följer efter men när jag passerar första gröna pilen händer ingenting och fölet har försvunnit. Minns inte vad som gjordes förra gången, då var det ett alldeles nytt uppdrag och kanske det gjordes en uppdatering.  Någon som har något förslag på vad jag kan göra. Helst utan att ta kontakt med SSO teamet för det tar evigheter att få svar därifrån.

  • Redigerat 2021-06-11 07:04 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2020-01-26 21:18
#1

Testat att starta om spelet och ta dig an uppdraget igen?
Det brukar kunna lösa såna där buggar för mig. Ibland iaf.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
2020-01-27 09:09
#2

Jag har gjort det nu i flera dagar men det fungerar inte.

Marbi
2020-01-27 18:48
#3

Idag avinstallerade och ominstallerade jag spelet och det hjälpte inte det heller.

Herveaux
2020-01-27 19:32
#4

Jag har ett vagt minne av att Esme Silverforce nämnde i sin playthrough av de där uppdragen att just det du beskriver var en känd bugg redan då. 

Ta och skicka ett meddelande till Supporten, de kanske har fler tips att testa eller så blir de iaf påminde om att den där buggen fortfarande finns (eller har kommit tillbaka) och jäklas.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Marbi
2020-01-28 08:10
#5

Jag gav upp och skickade ett meddelande igår. Blir intressant att se när man får svar.

Upp till toppen
Annons: