Annons:
Etiketterveckans-uppdateringhästar
Läst 569 ggr
Herveaux
2/19/20, 5:57 PM

Veckans Uppdatering - v. 8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej StarFam! Vi är nu redo att välkomna en helt ny medlem till vår StarFam - den prickiga knabstruppern!

**Techuppdatering!
**Idag gör vi lite jobb bakom kulisserna, vilket betyder att då ni öppnar upp launchern för att ladda ner dagens uppdatering kan det ta lite längre tid än vanligt. Drabbas inte av panik om ni tycker det går långsamt!

Nu hoppar vi över till de RIKTIGA nyheterna!

**Den unika knabstruppern!
**Den coola knabstruppern härstammar från vårt grannland Danmark, och rasen är nog mest känd för sina fantastiska färger. Dessa multitalanger till hästar har genom historien använts för allt från draghästar till kungligheter, ridhästar inom dressyr och hoppning likväl som akademisk ridning till cirkusar! På Jorvik uppskattas de särskilt av akademiska ryttare för deras trevliga temperament och vackra färger, och nu har du äntligen chansen att skaffa dig en (eller flera) till ditt stall!

★ Vad är det för ny ras?
Den häftiga knabstruppern!
★ Var kan jag köpa den?
Du hittar en av hästarna i Fort Pinta, och de andra två i det helt nya stallet mellan Jarlaheim och Jorvikstallet.
★ Hur mycket kostar den?
750 Star Coins.
★ Vilken level måste jag ha nått för att kunna köpa den?
Hästen i Fort Pinta kan du köpa så fort som du hittat dit, och du måste ha nått level 10 för att köpa de andra två..
★ Vilka färger kan jag välja mellan?
Eftersom knabstruppern är känd för sina härliga prickiga mönster finns det tre olika härliga leopardmönster att välja bland! Tillgängliga just nu är en svarttigrerad leopard, en brun häst med tigrerat schabrak och en fuxtigrerad leopard!

Fira Galentine’s Day med oss!
Du kan delta i Lowe Westbergs tävlingar och lämna in hjärtan för att få speciella föremål fram till nästa veckas onsdagsuppdatering!

**Veckans video!
**Varje vecka delar vi med oss av en av våra roliga videor - ibland en helt ny en, ibland en nostalgisk throwback! Här är veckans video:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=CdeNk3pSWdU&ab_channel=StarStable

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Linda Chanda är redo att fortsätta undersökningarna ni påbörjade efter Ljusritten…

Ha en superfin vecka!

Kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/8221


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

It’s hard not to be amazed when you first lay eyes on the charming and bold Knabstrupper. With its distinctive spotted coat and a history interwoven with roy...
  • Redigerat 10/2/21, 2:10 PM av Herveaux
Annons:
Amephyst
2/19/20, 8:01 PM
#1

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om knabbarna, och ännu mindre för vilken av dem jag vill ha… 🤔

Marbi
2/20/20, 8:34 AM
#2

Så kände jag också först men jag köpte den som syns på bilden här ovan. Jag gillar hästar som ser lite speciella ut och jag vill gärna ha dom nya uppdaterade eftersom dom ser mer verkliga ut, inte så kantiga som dom äldre typerna.

Upp till toppen
Annons: