Annons:
Etiketterhästarnyheter
Läst 957 ggr
Herveaux
2020-03-16 16:54

Teaser: Umbra & Ayla

Jorvegian legend claims…

…that a brooding magical horse used to skulk around the far side of the moon until, one day, the fires of Garnok’s Fury caught its curiosity. The mythical horse fell from the moon into the bubbling volcano, setting its mane ablaze. It is said the Umbra that wander Jorvik are descendants of this mythical creature and that to this day they gaze longingly at the moon they can never return to.

…that a radiant magical horse used to circle the ring of light around the moon, watching over the people of Jorvik, until one day the being alit to Earth to save their dear friend who had fallen into the fires of Garnok’s Fury. It is said that the Ayla that wander Jorvik are descendants from this mythical creature, still seeking to find their lost friend.

Svensk översättning är på G!🤓


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 2021-06-11 07:30 av Herveaux
Annons:
ThatPie
2020-03-16 18:03
#1

Well, gissa vem som kommer ha två nya hästar i stallet när dessa släppts? Jag, de är verkligen så läckra!

Herveaux
2020-03-16 18:12
#2

#1 Vad roligt, grattis till tillökningen i förskott! ❤️

Jag tycker båda är väldigt vackra, häftiga, läckra, svårt att hitta rätt ord, men det blir nog bara Umbra som flyttar hem till stallet. 
Ayla är bedårande, men inte riktigt i Minnas smak.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2020-03-16 18:42
#3

Dem är verkligen häftiga men tror ingen av dem flyttar in, iden med de magiska hästarna är cool (och har två i stallet) men är själv inte superförtjusta i dem (med två undantag 😉).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

ThatPie
2020-03-16 20:19
#4

#2 tackar! Däremot är man där jag just nu för att levla så de lär nog vara fast på lvl 1 ett tag 😅 #3 jag brukade inte heller vara så för de magiska hästarna, när de hade de gamla modellerna och var långsammare. Men nuförtiden tycker jag att idéerna bakom dem och utseendet varit mer varierade och genomtänkta.

Ulvelin007
2020-03-18 15:58
#5

 Tycker verkligen de är fina men enligt mig så tycker jag att Star stable tjatade ut lusitanon mycket och nu denna ;) vill inte vara alltför negativ😊

Icewolf88
2020-03-19 18:26
#6

De är fina, men det blir nog inget köp för min del. Jag hade kanske köpt Ayla ifall den hade haft normal man och inte flätad.

Annons:
Vrilen
2020-03-21 16:48
#7

#6 Man kan säkert ändra manen när man har köpt hästen :)

Maleficum
2020-03-21 18:41
#8

#7 Brukar tyvärr inte gå att ändra manen på de magiska hästarna.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: