Annons:
Etikettallmänt
Läst 788 ggr
TyraNightdawn
3/18/20, 11:31 AM

Vilken server är bäst för äldre spelare?

Hej! Jag är 21 år och har spelat SS sedan 2013, och var då på AS. Sedan bytte jag server av någon anledning (tror inte jag fattade grejen haha) och hamnade på MC. Vilken server tycker ni är bäst för de som är äldre? Tycker jag mest hamnar bland 10-12åringar ^^ Finns det ens några äldre kvar som spelar?

Annons:
Magrat
3/18/20, 11:45 AM
#1

Jag är 27 och hänger på flera servrar. Just nu mest på MC för klubb och AS för uppdrag. Tycker generellt inte att det är någon sever som är bättre för äldre spelare, men har man tur kan man hitta klubbar med högre ålderskrav. I båda klubbarna jag är med i finns nästan ingen under 18 och absolut inte under 16.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

TyraNightdawn
3/18/20, 12:41 PM
#2

Hmm okej. Men du har alltså två olika inlogg då?

Magrat
3/18/20, 12:50 PM
#3

Mja, tre till och med, haha. Men ja, jag har olika inlogg och därmed olika avatatrer till varje inlogg.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

s8x2n6
3/18/20, 12:58 PM
#4

som #1 säger tror inte jag heller att det är någon server med mer äldre spelare. Jag är/ har varit på alla servrar med olika gubbar och tycker väl att alla kryllar av "småbarn" 😂skulle dock säga att alla servrar nog har minst en klubb för äldre spelare, men också massa individuella spelare som är 18+. 🙂

Amephyst
3/21/20, 11:11 PM
#5

Förut var jag på Fluffy unicorn, och där finns en del klubbar för äldre spelare. Nu mer är jag på MC, och det finns en hel del äldre där med. Det finns äldre spelare på alla servrar, man behöver bara leta en del😉

Upp till toppen
Annons: