Annons:
Etikettridklubbar-sökes
Läst 523 ggr
mosmos
2020-03-24 18:15

Server & klubb för äldre spelare

Hej, Jag är 19 år och spelar sso på FU servern just nu. Jag skulle vilja hitta en klubb för lite äldre personer, typ 16/18+ eller nåt. Vilken server hänger andra äldre spelare på? Och har ni någon klubb?

  • Redigerat 2021-06-11 08:17 av Herveaux
Annons:
Amephyst
2020-03-25 23:04
#1

Jag var på FU förut, och där finns det en del äldre spelare. Min gamla klubb är där och det är ett trevligt gäng med mestadels vuxna spelare 🙂 Nu är jag mest på MC och har lyckats hitta en klubb med ett liknande åldersspann, och det verkar finnas gott om vuxna spelare här med. Sedan finns det äldre spelare på AS också, men där är det praktiskt taget omöjligt att komma in.

mosmos
2020-03-28 13:55
#2

Jag hittade en klubb på FU med liite äldre spelare. Nu har klubben flyttat till MC och jag flyttade med. Jag kanske bara är urusel haha, men hur kommer man i kontakt med äldre spelare?

s8x2n6
2020-03-28 22:33
#3

Hej, nu är ju FU stängt och man måste vänta tills det öppnas innan man kommer in. Men om du inte hittar nån klubb eller så så finns Walking Wombats på FU! :D Länkar till vår klubbhemsida. Vi är 18+, ingen aktivitetskrav och ett trevligt gäng. Välkommen att söka om du vill! :) /Klubbledare Rose

https://walkingwombats.wixsite.com/walkingwombats

Upp till toppen
Annons: