Annons:
Etiketterveckans-uppdateringtävlingar-sso
Läst 481 ggr
Herveaux
2020-08-05 15:25

Veckans Uppdatering - v. 32

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå StarFam! Det är dags att #ExploreJorvik, utforska Jorvik, genom att bege oss mot vårt höstiga Gyllenåsarnas Dal!

**En helt ny typ av tävling!
**Ewa vid Stallet Gyllenbladet älskar både banhoppning och terrängritt, så hon bestämde sig för att mixa det bästa av två världar och starta upp en speciell tävling olik allt annat Jorvik sett förr! Denna tävling är här för att stanna för gott, så vem vet, kanske är det här starten för en helt ny ridsportgren på Jorvik?

_För att kunna spela denna nya tävling måste du vara en Star Rider och ha avslutat uppdraget där du provar den lilla hoppbanan vid Stallet Gyllenbladet, efter att ha hjälpt Ewa att bygga upp den.

_**Hallå där, Tan och Loretta!
**Tan och Loretta från Bobcatklubben har fått sig en liten makeover den här veckan! Sväng förbi och ta er en titt på deras nya utseenden!

**Veckans video!
**Varje vecka delar vi med oss av en av våra roliga videor - ibland en helt ny en, ibland en nostalgisk throwback! Här är veckans video:
https://www.youtube.com/watch?v=0E8fPvCj1cY&ab_channel=StarStable

Det här kommer NÄSTA VECKA!
Dags att ladda upp för lite Marwarimagi!

Ha en underbar vecka!

Många kramar från SSO-teamet ♥

Text: https://www.starstable.com/se/article/8995


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

In this episode Zelda Ghostfrog guides us through magical Goldenhills. Make sure to visit and explore the area yourself if you get the chance! Like Star Stab...
  • Redigerat 2021-10-02 13:35 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2020-08-05 15:38
#1

Jag gillar det nya loppet!
Lagom långt, lagom snirkligt och hoppbommar som går att riva ner! 👍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Michelle_123
2020-08-07 22:26
#2

Vad får man i värdekoden "FRIENDSHIPDAY" Har löst in koden men kan inte logga in på SSO förren på Måndag och är jätte nyfiken!

08lnma
2020-08-08 07:37
#3

En lila tröja med hästmotiv ;)

Michelle_123
2020-08-08 09:19
#4

Som ger rida 8? Isåfall så har jag redan den❤️

08lnma
2020-08-09 07:26
#5

Nej, den har inte stats om jag minns rätt😊

Upp till toppen
Annons: