Månadens Bild - Augusti
Månadens tema: Dans
Damma av dansskorna och ta plats på dansgolvet!
Du kan ta en svängom på discot i Fort Pinta på fredag och lördagkvällar eller riva av en squaredance när andan faller på ute hos gänget vid Starshine Ranch. Får du chans att dansa på andra ställen så går det såklart lika bra det!
Glöm heller inte bort att med lite fantasi kan man väl säga att våra hästar också kan dansa på sitt vis…? 😉
📷 Det är busenkelt att ta foton i SSO, läs mer om Fotoläget HÄR
Reglerna är enkla:
- Max ett (1) bidrag per medlem. (Om du redan postat ett bidrag, men vill skicka in ett nytt, kontakta mig så ordnar vi det!)
- Det ska ha varit du som tog bilden.
- Givetvis är det okej att leka med Vildhästfunktionen.
- Bilden får vara redigerad.
- Bidragen kan postas här i tråden t.o.m den 25e augusti kl 23:59.
Har du frågor eller funderingar om tävlingen - tveka inte att skicka ett PM!
// Harley
- Redigerat 2021-08-25 10:31 av Herveaux
#1 Räknas det som bidrag till tävlingen?
Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.
/Elena
boktips.webnode.se/om oss/
#2: Ja, jag tänkte vara med och tävla den här månaden. 😊
// Harley
#3 Kul😀
/Elena
Jag och Caroline har haft en lång diskussion om månadens bild och att vara med i utmaningen. Hon totalvägrar då hon inte tycker om att dansa medan jag tycker det vore en jättekul idé och att hon borde ge det en chans.
Efter att ha tjatat på henne hela kvällen så fick jag iväg henne och Phantom Shade till discot i Fort Pinta för att åtminstone titta. Kanske hon vågar ge det ett försök om hon är i grupp? Eller om hon är ensam där?
Medan Caroline står där och velar, tvekar och inte vill så händer något i bakgrunden. Phantom Shade rockar loss totalt till musiken! 😁
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Lilla Mini ville imponera på H.O.R.S.E med en liten dans.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Ville prova va med i en tävling har inte varit det kanske inte bästa bilden men ändå❤️
#8: Du kan ta bilder med Fotoläget i spelet, mer info om den funktionen finns här: https://starstable.ifokus.se/discussion/1483712/fotolaget
Måste också passa på att dansa lite i nya fina ridhuset! 😄
// Harley
Många bra bidrag denna månad!
/Elena