Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketttankar-och-ideer
Läst 124 ggr
Argenti
2022-01-10 22:45
0

2021

Hur var erat 2021?

Vad var erat tydligaste minne från 2021? Vad var det bästa? Vad var det sämsta? Vilken häst är ni mest nöjd över att ha köpt?

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

• Redigerat 2022-01-10 22:50 av Herveaux
Maleficum
2022-01-10 23:09
1

Bästa måste varit att det äntligen fick flytta in en (flygskimmel) arab i stallet! Araben var den hästen jag först tänkt köpa när jag börja spela (då fann bara gen 1 araben) men så blev det aldrig av, blev så besviken på gen 2 varianten så blev aldrig någon då heller.

Sämsta var att de tagit bort påskfirandet (och även andra högtider jag sett fram emot)! Påsk är min favorithögtid så hade verkligen sett fram emot det.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
2022-01-11 00:07
1

Jag hade en svacka i våras. 😞 Jag klagade av mig rätt bra i Jag saknar Jorvik.-tråden. Precis som Maleficum så saknade jag verkligen de event och högtider som brukar komma vår och tidig sommar, framförallt påsken.

Ni som hängt här på forumet i lite mer än 5minuter vet redan vad som var årets absoluta höjdpunkt för mig. 😁 Halloween-uppdragen med Galloper (och Halloween överlag). 🥰

Det vart inte många hästköp under 2021 och den som helt klart gjorde starkast intryck på mig var min islandshäst Coppertop. Det var en sån häst som det verkligen sa "Klick!" med när jag såg honom på plats i spelet. 🧡

// Harley

Starstable ifokus - Forum för spelet Starstable Online
EquusCaty
2022-01-11 06:55
1

Hmmm bästa häst var nog gotlandsrusset ! Äger alla

Tjena^^

Argenti
2022-01-11 07:58
1

Mitt tydligaste minne från 2021 är när jag hade ny telefon. Min gamla hade gått sönder och då det krånglade mycket med simkort var det bara ytterst lite som lyckades komma över till min nya. Bland alla dessa saker som försvann var det mycket kontakter. Jag satt hursomhelst i vårat kontor hemma och skulle spela. Plötsligt ringer ett okänt nummer och jag som aldrig tyckt om när okända nummer väljer att inte svara. En liten stund senare får jag ett sms "DET ÄR " (jag vill inte nämna namn). Jag svara ok och ringer upp igen.

Det bästa som enligt mig hände under året var islandshästarnas glow-up🥰

Det sämsta som jag kan komma på för tillfället var när jag misslyckades med att samla ihop till det varma lägereldssättet. Jag var så inställd på att jag skulle lyckas men så gick det åt skogen.

Årets bästa hästköp var nog min söta lilla ponny från appen. Jag såg att det fanns en kul hästapp för smartphone och laddade ned den utan att ha en tanke på att den hade en koppling till ett annat spel jag spelade. Såsmåningom förstod jag det och ponnyn blev startisens första kompis.

Om man bara vill tillräckligt mycket klarar man det.

/Elena

boktips.webnode.se/om oss/

EquusCaty
2022-01-13 21:01
0

Det sämsta var nog uppdateringen av Frisern ( stavfel ) inte för att den var ful ( äger själv den som kom vid Starstables födelsedag, den vita , svarta med vita tecken , och tigrerade) utom för att många var negativa mot de 😥

Tjena^^

• Redigerat 2022-01-13 21:06 av EquusCaty
Kit Armlove
2022-01-18 07:27
0

Mitt bästa minne var när jag gick med i Fox Hawks i sso!

Den bästa hästen var svarta araben

EquusCaty
2022-01-18 07:44
0

#6: haha har märkt att araben är din favvo

Tjena^^

Kit Armlove
2022-01-18 09:58
0

#7: ja det är den♥️♥️

EquusCaty
2022-01-18 14:32