Hemstall
Min dotter har lyckats flytta sitt hemstall till level 17 men är bara i level 12. Nu kan hon inte ta sig någonstans. Hur gör man för ändra tillbaka?
- Redigerat 2022-09-08 20:00 av Herveaux
Hemstallet är en plats inte en level. Menar du att hon flyttade det till ett område hon inte har tillgång till egentligen?
Försök beskriva problemet lite tydligare, kanske be din dotter hjälpa, så att det framgår vad ni behöver hjälp med.
#0: Jag läste om ett liknande dilemma på ett engelskt forum när jag googlade efter lösningen på en bugg jag råkade ut för.
Jag gissar att din dotter har använt en bugg för att ta sig in i ett, för henne, låst område på spelkartan (Epona?) och där inne bytt hemstall till New Hillcrest-stallet?
Det enda som finns att göra är att kontakta SSO Supporten https://www.starstable.com/se/support och be om hjälp.
Risken finns att hon får någon form av påföljd då det bryter mot Star Stables Användaravtal att använda buggar för att ta sig in i låsta områden.
Jag säger inte att det kommer bli så, men risken finns som sagt. Hoppas det löser sig till det bästa och att hon har lärt sig en läxa nu att inte använda buggar.
// Harley
- Redigerat 2022-09-08 20:04 av Herveaux