Star Stable iFokus

Star Stable

Etiketter: hjälphalloween
Läst 94 ggr
molam
0

Inte öppnat en enda portal xD

Jag har hittills inte lyckats öppna en enda portal, har varit på två själskärva jakter, men när jag inte har nått mer att göra så loggar jag ut, sen glömmer jag att logga in när nästa själskärva jakt kommer, och nästa och nästa xD

Så nu undrar jag, finns det andra sätt att få tag på själskärvor? har kollat artikeln för själskärvor i galoppers fäste, men inte hittat nån bara spindelägg osv.

Sen undrar jag, när man plockat upp alla ingredienser i galoppers, hur respawnar dom då? är det efter en viss tid? eller måste man lämna och komma tillbaka?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

• Redigerat 2022-10-24 21:25 av Herveaux
Herveaux
0

Skulle det kunna funka att sätta larm på mobilen som påminner dig när nästa Självskärvsjakt är på G?

Förutom i 'Själskärvsjakten' kan du hitta självskärvor i fästet (de ploppar fram lite när de känner för det),
i 'Gallopers vågspel' kan du få 3st skärvor men måste ha 3st att "satsa" (dessa kan du förlora om du blir fångad när Galopper jagar dig). Efter att du har startat vågspelet måste du lämna fästet för att Galloper ska jaga dig.

Jag tycker ingredienserna i fästet respawnar rätt så snabbt. Jag har inte tagit exakt tid men det känns som det bara tar någon eller ett par minuter. Du behöver inte lämna fästet för att kunna hitta fler.

// Harley

• Redigerat 2022-10-24 21:33 av Herveaux
molam
0

Okej tack, har precis hittat 2 skärvor efter att jag sprungit runt runt xD har också en korp som förföljer mig, var när han började förfölja mig jag började hitta skärvor :p

Herveaux
0

#2: Yay!

Korpen hänger med dig för att du har klickat på ett korpägg.
Du kan läsa mer om koprpäggen och korparna här:
https://starstable.ifokus.se/discussion/1551069/artikel-korparnas-gator

// Harley

Starstable ifokus - Forum för spelet Starstable Online
molam
0

Jorå, insåg det, den ändrade färg när jag var ute och red såååå yeah xD såg att den blev allt mer intensiv och antog att det var typ en metalldetektor xD så nu har jag 2 ägg, ett rött och ett vitt, men vart är hemsökta ridstigen eller vad dethette? är det en oupplåst portal?

Magrat
0

Det är saker du kan använda på the haunted trail ride (svenska?) som du låser upp. Har för mig att denb kostade 25 skärvor att låsa upp?

Tips, logga in och ut när skärvorna kommer, man kan lätt samla ihop ett 20 talskärvor på en virvel då. :)

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
0

#4: Hemsökta terrängritten är en portal du kan låsa upp. Det är den som den stora korpen sitter intill.

// Harley

molam
0

KAn man ta dom vilsna själarna mer änen gång? för man får ju bara 3 själskärvor efter

Maleficum
1

#7: Loggar du ut och in igen så dyker de upp igen (till 20 över då de försvinner tills nästa hel timme).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

molam
0

Nice, tack!

EquusCaty
0

#8: man behöver inte logga ut, själen blir bara osynlig. Därför tar jag alltid en bild för det är svårt att hitta uppdraget

Tjena^^

Maleficum
0

#10: Jag har inte hittat den igen även om jag ridit tillbaka till utgångspunkten utan att logga ut emellan.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

molam
0

Tack för tipset! lyckades tjäna 21 skärvor på 19 spöket, så nu kan jag öppna en till portal!